wtorek, 16 sierpnia 2016

Próbka kremu na dzień - Biolaven organic

Hej! ;) Co tam u Was słychać? Ostatnio miałam przyjemność przetestować próbkę kremu do twarzy na dzień "Biolaven organic". Jedna próbka starczyła mi na dwa użycia. :)


Nigdy nie miałam styczności z tą firmą. Według producenta krem nawilża i chroni. Jest to prawda, moja skóra stała się gładka i nawilżona. Zapach jest przyjemny. Przeznaczony  jest dla cery suchej jak i wrażliwej. Zawiera olej z pestek winogron, ksylitol, mocznik i witaminę E, które chronią przed wysuszeniem i działaniem szkodliwych czynników, przywracając skórze miękkość i elastyczność. Neutralny olejek eteryczny z lawendy, koi i odświeża skórę, pozostawiając ją gładką, nawilżoną i zrelaksowaną. 




Myślę, że w najbliższym czasie zakupie sobie ten krem, bo naprawdę jest bardzo dobry, a mojej skórze przyda się taka naturalna pielęgnacja. :) 

❌Mieliście już ten krem? 
❌Polecacie jakieś inne kosmetyki z tej firmy? 

33 komentarze:

  1. Kremu nie testowałam, ale słyszałam wiele pochlebnych opinii na temat produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie, ale chyba muszę spróbować tego kremu ;)

    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś własnie próbke tego kremu i fajnie się sprawdzał na mojej cerze :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tym kremie :) Być może się na niego skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tego :d

    Zapraszam http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam próbki, po użyciu zakochałam się w zapachu i mam zamiar kupić cały pełnowymiarowy zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D!
      A i działanie to cudo, miałam równocześnie próbkę kremu nawilżającego Vianek, to powiem Ci, że Vianek gorzej o wiele pachnie i jest taki.. woskowy. Wolę gładziutką konsystencję Biolaven.

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam tego kremu. Zazwyczaj nie używam żadnych do twarzy. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie to całkowita nowość

    ps: dołączam do fanów bloga :)
    udanego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znałam :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji stosować tego kremu :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś próbki kremów tej firmy i bardzo mi pasowały więc polecam :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację ?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie stosowałam tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam nigdy kosmetyków tej firmy, ale jak będę miała taką okazję to chętnie przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. O, przypomniałaś mi, że też mam taką próbkę w domu! Muszę sprawdzić na sobie :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  15. czas go wypróbować na sobie;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze nigdy tego kremu, wydaje się być ciekawy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze słyszę, ale brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam niczego z tej firmy ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam, brzmi fajnie ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, brzmi fajnie ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz o nim czytam, interesujący :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie apteka ostatnio sprowadzila cala polke tej firmy :) Skusilam sie na plyn micelarny z lawendy i co bede wiecej mowic, traf w dziesiatke, do wszystkich rodzajow skory. Moze kiedys gdzies skapnie mi sie taka probka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. I`му never heard about this brand( nice post!

    OdpowiedzUsuń