niedziela, 4 września 2016

GARNIER Czysta Skóra 3w1

Cześć! :) Jak tam po wakacjach? :) Kilka tygodni temu skusiłam się na produkt z Garniera do pielęgnacji twarzy Czysta Skóra 3w1: żel do mycia, peeling oraz maseczka. :) 



Produkt polecany jest dla osób z cerą mieszaną, tłustą z niedoskonałościami. Według producenta i konsumentów żel myjący: redukuje nadmiar sebum, peeling: odblokowuje pory, a maseczka: ujednolica cerę. Konsystencja jest gęsta (kolor produktu biały z niebieskimi drobinakami) co raczej nie bardzo to przypomina żel, zapach średni...

Żel myjący: wzbogacony w ekstrat z ekualiptusa, kwas salicylowy o właściwościach antybakteryjnych oraz cynk (pochodna cynku), aby oczyścić skórę i usunąć nadmiar sebum. 
Peeling: zawiera pumeks i skałę wulkaniczną, naturalne składniki o właściwościach złuszczających, aby usuwać martwe komórki naskórka i odblokować pory. 
Maseczka: wzbogacona w białą glinkę posiadającą właściwości łagodzące i absorbujące, aby zmniejszać błyszczenie się skóry. 


Według mnie produkt Czysta Skóra 3w1 jest dobry. Niestety trochę wysusza i podrażnia skórę, ale, dobrze oczyszcza. Mam cerę mieszaną i maseczka nawet daje sobie radę z tym, żeby zmniejszyć błyszczenie się cery. Niestety maseczkę, trudno zmyć, gdyż robi się taka skorupa. :/  Produkt jest bardzo wydajny. :)

❌Miałyście ten produkt? 
❌Sprawdził się u Was?

60 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam i lubiłam, mam mieszaną skórę i u mnie akurat nie wywoływał efektu wysuszenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to jakiś największy problem, wystarczy, ze użyje krem i jest ok. :D

      Usuń
  2. Używałam kiedyś tego peelingu i była dość fajny ;d teraz używam pasty z Ziai z serii liście manuka i zdecydowanie bardziej polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. marke znam doskonale, ale nigdy chyba nie mialam zadnego kosmetyku odn nich

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam,ale stosowałam tylko jak piling:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś, ale trochę za bardzo wysuszał.

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja jeszcze go nie testowałam :) i chyba słusznie bo to nie dla mojego typu skóry ;P


    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam go od dawna i moim zdaniem jest super. Czuję, że po maseczce mam gładszą skórę :)
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś ten produkt i u mnie sprawdzał się wtedy dość dobrze. Ale moja skóra była dość tłusta. Od pewnego czasu mam trochę problemy z przesuszoną twarzą i myślę, że mogłoby używanie tego nie wyjść na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przepadałam nigdy za produktami z garniera

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie lubię się z Garnierem, jeżeli chodzi o pielęgnację twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten produkt dość dawno temu i pamiętam, że różny dawał mi efekt. Czasami podrażniał, a czasami naprawdę dobrze oczyszczał.
    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że weźmiesz udział. Szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze tego z garniera nie próbowałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, brzmi fajnie, nie znałam go, ale pomyślę nad wypróbowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak mnie denerwuje, że takie produkty są wydajne! :D Może to dziwne, ale nie lubię, gdy jakiś żel mam ponad pół roku i nie mogę go skończyć! :D Faktycznie ten efekt wysuszenia może być bardzo kłopotliwy! :( Ja obecnie używam żelu z Ziaji z serii liście manuka i bardzo mi odpowiada! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiści z przyjemnością obserwuje! <3 Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z racji płci stosuje kosmetyk dla mężczyzn z L`oreala, ale może polece mojej siostrze ;)

    Zapraszam do mojego nowego bloga z grafikami.
    http://kamilsart.blogspot.com/
    Chętnie zaobserwuje Twojego bloga w zamian za obserwację mojego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go :D Był bardzo dobry, ale czasem trudno zmyć.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja siostra bardzo lubi kosmetyki z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam i wysuszał, ale ja mam bardzo delikatną cerę, więc pewnie dlatego :) Ogólnie kosmetyki Garniera są w porządku, w dobrej cenie i łatwo dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale wysuszający to raczej nie dla mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam przekonania do garnier jeśli chodzi o pielęgnację twarzy :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam obecnie ten właśnie produkt :D ogólnie ma wiele plusów, jest wydajny,
    dobrze oczyszcza cerę, działa przynajmniej na mojej buzi tak ze faktycznie
    to czuję tak więc ok, ale ma jeden minus, za tą cenę można kupić lepsze produkty ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam tego produktu ;) Fajnie, że dobrze oczyszcza - to jest duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię go bardzo miałam już kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię produkty z tej firmy, ale tych jeszcze nie wypróbowałam ;D Obserwuję :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba każdy żel wysusza :D, dlatego dobrze jest używać ich w towarzystwie kremów :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bardzo lubię produktu z tej firmy, także polecam! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie po wakacjach trochę słabo, nie potrafię przestawić się na szkołę. :/ Nie miałam jeszcze tego kosmetyku. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam i sprawdził się bardzo dobrze. Jedyny minus to fakt, że trudno się zmywa ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię tą markę ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten Garnier uratował mi kiedyś cerę :) miałam całą serię.

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam cerę mieszaną i jestem ciekawa produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś używałam ale szybko się skończył i jakoś o nim zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tego co kojarzę wysuszał mi skórę :) Ale dla innej cery na pewno się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Po produktach z garniera na twarzy wyskakują mi dziwne rzeczy.. hihi :) czekam na więcej, buziaki!

    http://nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten produkt, element jednej z wygranych ale nie jest moim ulubieńcem.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ogólnie kosmetyki garnier się u mnie nie sprawdzają. Pozdrawiam i obserwuję. MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja skóra nawet się z nim polubiła, ale ona lubi takie mocno oczyszczające :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja byłam z niego bardzo zadowolona. Jeden z nielicznych produktów garniera, który z czystym sumieniem mogę polecić. :)

    OdpowiedzUsuń